2011. 6. 4.

Wonderful Day!!!!!!!!!!

I think today is the best day in my week!
I went to Hong-Dae after school with my friend HJ<3
We ate brunch in Paris Baguette and moved to a lovely cafe deep inside Hong-Dae to drink coffee!
The sun was shining and the music we heard in the cafe was also GOOD!
We just had a comfortable chat and walked around the street...
Also I bought a book with a blue cover, named "Little Cloud" by Eric Carle, and a bookmark with  the map of Spain!
And we saw a sweltering cat^^ He was preety cute :-)



















댓글 2개:

  1. 나는 아직까지
    우리 반대편 카페앞을 혼자 이쁘게 걸어가던
    그 모습이 생생하다네 친구ㅠㅠ
    아 그리고 무엇보다 우리있던 카페에서 스크립트 나와서 너무너무 신났고 날씨도 좋아서 신났고 조증폭팔ㅋㅋㅋㅋ<3
    스웨터링 캣ㅋㅋㅋ낄낄ㅋㅋㅋㅋ

    답글삭제
  2. ㅋㅋㅋㅋㅋ좋았지ㅋㅋ눈 호강 제대로 하고 왔다네ㅋㅋㅋㅋㅋ
    어익후 흐뭇하다 나중에 또 가야지ㅋㅋㅋㅋ

    답글삭제