2011. 6. 5.

6:34 p.m

I found some pictures in my computer, that are almost 3 months ago.
These are the pictures when I was on my way home after went Han River with HJ..
Hey! HJ! Can you see it :-)












댓글 2개:

  1. 네네 잘 보입니다ㅋㅋㅋㅋ쭈꾸미! 한우마을! 잉?!ㅋㅋㅋㅋ
    콩불? 콩불!ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ아 콩불 생각나ㅋㅋ나 근데 거기 콩불 먹고싶어ㅋㅋ
    이제 분수도 나오고 초록잔디도 났으니까 시간나면 마실 나가야지! 나 저때 이후로 한강 못가본 거 같다구!!!:(

    답글삭제
  2. 가래 가랰ㅋㅋㅋㅋ마실ㅋㅋ나가세
    오홍홍호오홍 한강한강

    답글삭제